środa, 27 sierpnia 2014

dyktando kartkowe Justt

Witajcie!
Stęskniliście się za dyktandem? :) bo przygotowałam dla Was, mam nadzieję, że proste i przyjemne :)

Potrzebujemy:

  • bazę 10,5x15cm
  • 2 prostokątne papiery - pierwszy 1cm mniejszy od bazy, drugi 2cm mniejszy od bazy
  • 3 paski papieru - jeden około 3x13cm, drugi 5x13cm, trzeci o szerokości 3cm i długości mniejszej niż 10,5cm, nie wnikam :)
  • ozdobnik o długości ostatniego wyżej wymienionego paska (podłużna wycinanka, pasek z dziurkacza brzegowego, koronka, coś takiego)
  • pasek z sentencją
  • dodatki - kwiatki, motylki, cekinki, pełna dowolność, liczę na Waszą wyobraźnię :)
  • coś do chlapania - farba, mgiełka
Przygotowanie:
Pracujemy w pionie. Na bazę przyklejamy kolejno prostokątne kawałki papierów. Teraz chlapiemy! Następnie, nadal w pionie, przyklejamy wąskie paski - najpierw większy, potem mniejszy (od Was zależy jak je ustawicie), następnie na nie poziomy ostatni pasek (ten o szerokości 3cm) pod którym przyklejacie ozdobnik. Na to leci sentencja a po lewej stronie od sentencji dodatki. Jeśli chcecie, możecie jeszcze trochę pochlapać :P
Gotowe!

Wasze prace podsyłajcie na justyska661@gmail.com jednak nie publikujcie ich na swoich blogach przed pokazaniem ich tutaj, w Diabelskim Młynie. Czekam na Was do 9 września! :)

Justt


7 komentarzy:

  1. No super! Chyba się pokuszę, będzie to moje drugie. Czytając "przepis" uruchamiała mi się wyobraźnia, a co z tego wyniknie sama jestem podekscytowana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba spróbuję, ale mam wątpliwość do punktu 2 : o 1cm/ 2 cm z każdej strony, czy tylko z długości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z każdej strony, żeby za każdym razem ten z pod spodu wystawał :)

      Usuń
  3. Ale fajne dyktando :) chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym spróbować to mi z tego wyjdzie, ale nie wiem co mam rozumieć pod pojęciem "pasek z sentencją" :) Mogę prosić o podpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie odmówię sobie tej przyjemności i biorę udział w takim fajnym dyktandzie. :)

    OdpowiedzUsuń