środa, 18 lipca 2012

Liftujemy kartkę Nimuchy

Witajcie w kolejną środę! Dzisiaj chciałam Was zaprosić do zabawy w liftowanie. Urzekła mnie mediowa, magiczna kartka Nimuchy:




Mam nadzieję, że dla Was będzie to również twórcze wyzwanie - a tymczasem, w ramach inspiracji, zapraszam do obejrzenia prac naszego DT. Prawda, że jest kreatywnie, kolorowo i pozytywnie? :)

Anniko

Klaudia

Noami

Novinka

Tulipanka

WorQshop

oraz ja, czyli Zuzanka



Na wasze prace czekamy jak zwykle przez dwa tygodnie, czyli do 31. lipca






4 komentarze:

  1. Piękne prace - szkoda, że z mediami u mnie tak kiepsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alez mozna i bez mediow :) lub wystarczy biala farba i tusze, a jesli ich nie masz mozna pobawic sie wkladami z mazakow :) jest wiele mozliwosci, zachecam do zabawy :)

      Usuń
    2. Tak, tak ja też zachęcam do zabawy a w ramach niemediowego podejścia do tego liftu zapraszam do siebie i do przeczytania opisu jak powstała moja praca ;) http://novinkowo.blogspot.com/2012/07/lift-w-warunkach-polowych.html

      Usuń